Min blogg

Jaha, då ska man börja blogga :):)
Så jag ska skriva om mitt liv här, va som händer dag för dag..Spännande eller hur? :P
Ä ju arbetslös" eller går ju hemma hela veckdagarna och jobbar helg på mitt käraste äldreboende :D Så e de när man "timis" 
Så det händer ju inte så mycke i mitt liv, förrutom att ja har min Johan & världens bästa som son som är 1 ½ år och har för några veckor sen börja på dagis! Han trivs jätte bra och tycker de är super kul med andra barn! plus att ja får lite tid för mig själv, och de ju inte dumt heller, men sknar han fruktansvärt mycke efter några timmar har gått och ja går undrar vad han gör nu och om han saknar mig, ja tror att ja fokuserar mig så mycke på honom bara för att ja går hemma, hade vart annorlunda om  ja hade ett jobb att gå till!

Idag då!
Ja vakna av min son skrek mamma....pappa....maaaaammmma!!!! så då va bara att pallra sig upp...Fick börja med att byta bajsblöja..mmm..mumma :):)
Frukost å så iväg till dagis till kl 9!
Gick en långpromenad,  fick för mig att ja skulle kolla min kondis så ja sprang upp för låååång backe, gissa om ja va död när ja kom upp..haha inte så bra kondition som ja trodde! men men de ska försöka ordna upp de där..Ska ta den där vändan varje morgon nu!

Käka en banan när ja kom hem va super hungrig.. Sen satt ja igång å gjorde slingor på mig själv, svor för mig själv ett antal gånger, de e ju inte lätt å ta ut slingor på sig sjölv ju :P puh men de gick bra!

Har även hunnit med lekparken med Alexander efter dagis :) tycker de e jätte kul att åka rutschebana, han har kommit på att han kan gå upp för trappan själv å åka ner själv med en hjälpande hand av mamma :):)
Gick hem och jorde pasta och skinksås med parmesanost....de vart super gott.. Mormor och morfar hade sån tur så precis när maten va klar kom de upp en sväng för att bara säga hej , men fick såklart mat, Alexander vart jätte glad å börja hoppa och dansa, typ leka pajas när de kom...gullunge :):)

Nu e de kväll och Alexander har precis fått sin välling och ska sova för natten, han va jätte trött! 
 Nu e de dax för idol och sen "svenska hollywoods fruar" Anna anka blir man ju helt matt på!!! :P

Älskar min familj <3


Kommentarer
Postat av: martina

hej gumman:)): vad kul att du börjat blogga:):) hoppas slingorna vart bra:) så trist att man ska bo i den här hålan annars hade vi kunnat ut och gå varje dag:P puss

2009-09-28 @ 20:34:43
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0