Härlig Söndag med familjen

Började denna härliga söndag med morgonmys i sängen med pöjkarna :) Vi läste böcker å myste bara :P
Åt frukost och gjorde oss iordning, tog bilen upp till farmor & farfar, hade först tänkt oss en promenad till Skogsbo, men vart lite stressade för tiden rann i väg som vanligt och hade lite ärenden innan vi kunde bege oss..
Farmor hade bakat en äppelpaj som ja absolut inte stå emot, när ska ja lära mig att inte stoppa i mig sånt sånt götti götti... hihihi :):) jaja de smaka bra iaf :P
Vi tog en promenad i skogen med Ludde, Alexander sov i sin vagn :) Han e så go, han somnar så snällt både i vagn och i sängen utan nå problem :) Lärde mig lite nytt om svampar och mossa..hehe :) Kära svärfar är en hejare på svamp och allt som växer i skogen, en gammal biologilärare ända uti fingerspetsen :D
Fick ju även mat där, de e för snälla fick svamp omelett med potatis och lunchkorv! Sa tack för allt och Alexander vinka hejdå.. Tryckte gasen i botten till Norberg, til micke och martina och lilla isabelle, så himla sött och så liten! :):) Alexander vart så avundsjuk när ja höll henne, även när johan höll i na ! tihi lite sotis där tro ja, så ja fick lämna över henne till martina igen och ta min stora son i knät..Då vart han nöjd <3 Han har blivit så stor tyckte de inte va så länge sen han va sp liten...gu va de växer fort :)
Kom hem vid halv 6 tiden, gav Alexander mat (lasagne) och sen ner i uppskattat bad :)
Nu sover han gott i sin säng och de dax för mig och älskling att krympa ner också !

Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0