Kall Tisdag

uuuhhaa.. va kallt de är ute, Har precis kommit in från min lång promenix! Alexander tyckte nog också att de va kallt! Han sa till några gånger, fast han satt i sin åkpåse måste ju ha vart varmt med den! hm :S jaja nu har ja precis tagit en varm dusch och städat toalett super noga, torka hela kaklet och i badrumsskåpet :):) Lite duktig måste man ju vara! Alexander sitter just nu på sitt rum och går igenom varenda bok! :P Han e så go han vill läsa "Petter & hans fyra getter" varenda kväll innan sängen :P Kul att han tycker om böcker tycker jag :):)

Idag fyller min lillebror 18 år..herregud va tiden går..känner mig grymt gammal, va inte längesen en annan fyllde myndig :) haha då va ung och vild, nu e man bara vild :P:P hahah...
Ska iallafall hem till snyten på 18 årskalas när karln slutar jobbet! :)
 

 Näh om man skulle göra nå nytta innan alexander river hela huset, han gillar inte att ja sitter vid datorn :(
Ska laga lunch sen ska han sova en stund ja sen bär de upp till Ö&B, försöka fynda nå hygien artiklar till 18 åringen :) sen ska vi till "Ludde" Farmor & farfars hund, ta en promenix och ge han mat!  Full action hela dagen :):)

älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0